Σύγκριση MRL με τυπικό ανελκυστήρα

Ξεκινώντας την περιγραφή του MRL ανελκυστήρα είναι σκόπιμο να αναφερθούμε πρώτα στις ομοιότητες που παρουσιάζει ο συγκεκριμένος τύπος ανελκυστήρα με τον απλό ηλεκτροκίνητο. Η αρχή και ο τρόπος λειτουργίας του δεν αλλάζει καθόλου, παρόλο που κάποια εξαρτήματα αντικαταστάθηκαν με νέα ή δεν εγκαθίστανται καθόλου. Ακόμη και η μελέτη του MRL ανελκυστήρα δεν παρουσιάζει καμία διαφορά με αυτή του απλού ηλεκτροκίνητου. Τα επιμέρους στοιχεία που τον απαρτίζουν (οδηγοί, κινητήρας, αρπάγη κ.α.) υπολογίζονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Η έκδοση άδειας χρήσης και λειτουργίας γίνεται με τον ίδιο τρόπο. Παρακάτω θα αναφερθούμε λεπτομερέστερα σε εξαρτήματα του MRL και στον τρόπο που λειτουργούν. Αρχικά το σασί πάνω στο οποίο προσδένεται ο θάλαμος μπορεί να είναι είτε της μορφής L είτε πλαίσιο. Η επιλογή του κατάλληλου σασί σε κάθε εγκατάσταση καθορίζεται απο την γεωμετρία του φρεατίου και μόνο. Η χρήση σασί της μορφής L μας δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε δυο πόρτες θαλάμου με γωνία 90ο μεταξύ τους ή ακόμη και τρεις πόρτες. Επίσης η χρήση του σε ανελκυστήρες με ανάρτηση 1:1 είναι ιδανική αφού δεν απαιτείται η χρήση τροχαλίας παρέκκλισης μετά την τροχαλία τριβής. Η ανάρτηση του θαλάμου γίνεται από την βάση του σασί και όχι από την μέση του όπως γίνεται όταν χρησιμοποιείται πλαίσιο. Έτσι η απόσταση μεταξύ της ανάρτησης σασί θαλάμου και σασί αντίβαρου μειώνεται αισθητά.Ο χώρος του φρεατίου που γίνεται η εγκατάσταση του κινητήριου μηχανισμού είναι αρκετός ώστε να τοποθετηθεί ηλεκτροκινητήρας μαζί με τον μειωτήρα στροφών. Η επιλογή κινητήρα gearless γίνεται σε εξαιρετικές περιπτώσεις υπερβολικής στενότητας χώρου.Όλη η ηλεκτρολογική εγκατάσταση των βασικότερων μερών του ανελκυστήρα γίνεται σε μεταλλικό ερμάριο έξω από το φρεάτιο, δίπλα στην πόρτα της τελευταίας στάσης. Όπως είναι εύκολα κατανοητό, επιλέγεται το συγκεκριμένο σημείο για εγκατάσταση αφού αυτό είναι το πλησιέστερο στον κινητήριο μηχανισμό. Αντί λοιπόν να εγκατασταθούν χωριστά ο πίνακας τροφοδοσίας και ο πίνακας λειτουργίας όπως συμβαίνει στους απλούς ηλεκτροκίνητους, τοποθετούνται στο ίδιο ερμάριο για εξοικονόμηση χώρου.

MRL motor/inverter

Ανελκυστήρας τύπου MRL (motor/inverter) χωρείς μηχανοστάσιο . Απεγκλωβισμός stantar .

MRL motor/inverter

Ανελκυστήρας τύπου MRL (motor/inverter) χωρείς χώρο μηχανοστάσιου . Απεγκλωβισμός stantar .

Νέα

Invalid or Broken rss link.

Σύνδεσμος Εγκαταστατών Συντηρητών Ανελκυστήρων sesa.gr

Επισκέπτες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 13 επισκέπτες και κανένα μέλος